ذبح


توهمات

ته مانده یک مغز که سال پیش پوکید

عشق بر وجودم خیمه زد تا بل محبوبم رابه دست آرم و من سراسر وجودم را چکاندم در جمله ای و به پیشوازت فرستادم شاید که خرامان سوی خیمه ی عشق آیی.آری چکیده ی وجودم این بود: دوستت دارم را با هزاران دلهره و تشویش در پیش قدوم نازنینت ذبح کردم و من ندانستم که در دستانت را در دستان دیگری نهادی و خرامان به سوی خیمه ی او می روی. واین چنین شد که خیمه ام رو به آلونی آورد وذبح خویشتن ام بیهوده جلوه داد....

نظرات شما عزیزان:

zanroz
ساعت15:46---14 بهمن 1390
شلام من شما را لینک کردم ولی شما لینک نکردید
پاسخ:شما به اسم زن روز لینک شده اید


ZANROZ
ساعت14:27---6 بهمن 1390
با کمال تشکر از محبت شما که من را لینک کردین من هم شما را با نامی که امر کرده بودید لینک کردم قلبا سپاس گزارم سرگرمی تفریحی زنان

ZANROZ
ساعت14:26---6 بهمن 1390
با کمال تشکر از محبت شما که من را لینک کردین من هم شما را با نامی که امر کرده بودید لینک کردم قلبا سپاس گزارم سرگرمی تفریحی زنان

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در شنبه 27 / 10 / 1390برچسب:,ساعت 10:38 توسط توفان | |


Power By: LoxBlog.Com