مانيفست


توهمات

ته مانده یک مغز که سال پیش پوکید

تو مانيفستي ‏ هستي ‏ ‏ كه فقط در دل من سروصدا ‏ ‏ مي كني.

نظرات شما عزیزان:

ANNA
ساعت15:40---28 بهمن 1390
چشمانم خسته است



و



نبض ذهنم افتاده،



کاش یک قدم نگاهت نزدیکتر بود ..




پاسخ:كاش


خاطره
ساعت0:31---28 بهمن 1390
سکوت میکنم تا صدای من ....با انهمه صدا که در دلت هست..باعث ازار نشود....اخه دیر گاهی است صدایم خش دارترین اهنگ دنیا را مینوازد...
پاسخ:من نيز با سكوت داستان ها ........


ANNA
ساعت20:19---27 بهمن 1390
سلام



من توهم زده شده ام

برایت شعری می گذارم



سال هاست که تو رفته ای



از این دیار...



و من



مجنون وار سر به بیابان گذاشته ام



اما پیدایت نکرده ام



حالا ده سال از آن تاریخ گذشته است



برای خودم کسی شده ام!!



اگر به کسی نگویی



دیری است که رئیس اداره مجنونانم...!



و امروز دستور دادم



چشم هایت را



روی دیوار نقاشی کنند



تا دیگر به فکر فرار نیفتی!!











(سراینده نسیم رفیعی)


پاسخ:سپاس


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در پنج شنبه 27 / 11 / 1390برچسب:مانيفست,دل من ,سروصدا,ساعت 13:18 توسط توفان | |


Power By: LoxBlog.Com