خالی


توهمات

ته مانده یک مغز که سال پیش پوکید

خالي

   خالي خالي ام  بي تو



نظرات شما عزیزان:

raha
ساعت11:03---15 دی 1391
.
بايد خودم را ببرم خانه! بايد ببرم صورتش را بشويم…
ببرم دراز بکشد… دلداريش بدهم، که فکر نکند…
بگويم نگران نباش، ميگذرد… بايد خودم را ببرم بخوابد…
“من” خسته است

salam azizam khobi?
kojae pas dige sar nemizani?


تنهای شیطون
ساعت13:55---3 آبان 1391
واقعا خوکشتل و باحااااااااااال بود
دمت مواد مذاب و اتشفشاااااااان...!!
به تنهای شیطون هم سر بزن خوش میگذره بهتااااااااااااااااااااااااااا ااااااااا


چیا
ساعت14:57---24 مهر 1391
آسمان دل ها گاهی تیره و تار است
مواظب آسمانی باش
که برایت می بارد
نه برای علاقه
شاید حسرتی در پس لکه هایش باشد


چیا
ساعت11:27---21 مهر 1391
بهم میگفت آنقدردوستت دارم که اگه روزی باهات بهم بزنم بهت خیانت نمیکنموباکسی دوست نمیشم،ولی خیلی برام سخت بودکه با یه امتحان ساده به خیانتش پی ببرم،وقتی با یه شماره دیگه بهش بزنگیو بدون اینکه بهم فک کنه خیانتشو بهم ثابت کرد..آخه کی گفته تــــــــــنـــهـــایــــدردنی ست؟؟
آپم سربزنین ونظربدین خوشحال می شم


چیا
ساعت21:51---7 مهر 1391
چه فرقی میکنه؟؟؟
که روی کاغذبنویسم یادیوار
یاحتی روی شیشه ی بخارگرفته ی دلم...........
یاروی غبار دلگیرلحظه ها...........
چه فرقی میکنه؟؟؟
که باخون بنویسم یاجوهر
یاحتی بااشکهای سردشبونم................
چه فرقی میکنه وقتی هیچوقت این دلنوشته های خیس قلبم
به دست معشوق رویاهام نخواهدرسید................



نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در جمعه 5 / 7 / 1391برچسب:,ساعت 10:59 توسط توفان | |


Power By: LoxBlog.Com